Verzending en retour
Komt jouw betaling binnen via Ideal, klarna of Paypal dan zal je jouw bestelling binnen 1 of 2 werkdagen in huis hebben. Het mocht wel eens voorkomen dat Modezza niet helemaal aan deze snelle service kan voldoen in dat geval zal er dan meteen contact zijn, om af te stemmen wanneer jij jouw pakketje kan ontvangen.
Bezorgen vanaf € 50,00 is gratis.
Bij het plaatsen van een bestelling boven de € 50,00 rekenen wij geen verzendkosten en sturen wij het pakketje gratis naar je toe.
Wij versturen via Packs, het pakketje wordt binnen enkele dagen bij je thuis bezorgt tijdens werkuren en is te volgen via een track en trace code.
Bij bestellingen lager dan € 50,00 moeten wij € 7,95 verzendkosten rekenen, deze worden automatisch verrekend op het moment dat je een bestelling doet.
Direct nadat de bestelling is geplaatst (of nadat de vooruitbetaling op onze rekening staat), wordt het pakketje verzonden. Via de track en trace code die je ontvangt van verzendservice Packs of DHL kan jij jouw pakketje volgen.
Ben jij deze keer niet tevreden over je aankoop?
In je mailbox heb je van Modezza de factuur ontvangen van je aankopen, het zou voor ons prettig zijn deze bij je retourzending te doen zodat wij alles snel kunnen afhandelen. Lukt dit niet, doe dan een klein briefje met je naam en adres in het pakketje.
Stop het item wat je retour wilt doen samen met je factuur terug in de verpakking en plak deze goed dicht.
Je mag dan het pakketje verzenden met bijvoorbeeld post NL naar het volgende adres:
Modezza, Meiveld 161, 5501 KH Veldhoven
Zo gauw wij het pakketje in goede orde hebben ontvangen, maken wij het bedrag retour over op je bankrekening.
Heb je betaald via Klarna dan gaat alles automatisch via klarna en betaal je met Paypal dan komt het bedrag op je paypal rekening terecht.
Wij hopen dat alles duidelijk is, maar mocht je toch nog vragen hebben aarzel dan niet en neem contact met ons op.
Artikelen met een korting van 60% of hoger mogen NIET retour gestuurd worden.
Kosten voor een retourzending zijn te allen tijde voor rekening van de klant. Modezza accepteert geen ongefrankeerde zendingen. De klant blijft verantwoordelijk voor het retourpakket totdat het bij Modezza is afgeleverd, daarom raden wij aan te versturen via een pakketzegel van Post.nl of DHL zodat de verzendstatus is te traceren. Modezza is niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte retourpakketten.
Ruilen
Wil je één of meer artikel(en) omruilen voor een andere maat, dan sturen wij je de nieuwe artikelen (mits 1 pakket) binnen Nederland graag kosteloos toe. Je kan een bestelling één keer portovrij omruilen voor een andere maat. Mocht je nog een keer willen omruilen (3e levering) dan worden er opnieuw portokosten in rekening gebracht. LET OP: bij afgeprijsde artikelen kunnen de artikelen niet portovrij worden omgeruild.
Ruilingen en retouren worden alleen geaccepteerd indien het artikel ongedragen, onbeschadigd en ongewassen wordt aangeboden, voorzien van aangehechte prijskaart en labels. Artikelen dienen in een degelijke verpakking geretourneerd te worden. Wij behouden ons het recht voor om in geval van door jou veroorzaakte schade aan geretourneerde artikelen, eventuele kosten in rekening te brengen. Denk daarbij aan gedragen kleding of kleding met haren van huisdieren, die daardoor onverkoopbaar zijn geworden.