Shop nog meer fashion in onze winkel in Veldhoven!
Winkelwagen


Verzenden en retour.

Komt jouw betaling binnen via Ideal of Paypal dan zal je jouw bestelling binnen 1 of 2 werkdagen in huis hebben. Het mocht wel eens voorkomen dat Modezza niet helemaal aan deze snelle service kan voldoen in dat geval zal er dan meteen contact zijn, om af te stemmen wanneer jij jouw pakketje kan ontvangen.

Bij een vooruitbetaling is de verzending afhankelijk van wanneer de betaling binnen is. Zodra wij de betaling ontvangen hebben, sturen wij de bestelling naar je toe. Binnen 1 of 2 werkdagen ontvang jij het pakketje thuis.



Bezorgen tot € 45,00 is gratis.


Bij het plaatsen van een bestelling boven de € 45,00 rekenen wij geen verzendkosten en sturen wij het pakketje gratis naar je toe via de keuze die je gemaakt hebt.

Keuze 1: Versturen via Packs, het pakketje wordt binnen enkele dagen bij je thuis bezorgt tijdens werkuren en is te volgen via een track en trace code.

Keuze 2: Je kan ervoor kiezen het pakketje te laten leveren bij een DHL punt dichtbij waar jij woont. Je kan het pakketje volgen door een track en trace code en je kan zelf het moment bepalen om het pakketje op te halen.

Bij bestellingen lager dan € 45,00 moeten wij € 4,95 verzendkosten rekenen, deze worden automatisch verrekend op het moment dat je een bestelling doet.

Direct nadat de bestelling is geplaatst (of nadat de vooruitbetaling op onze rekening staat), wordt het pakketje verzonden. Via de track en trace code die je ontvangt van verzendservice Packs of DHL kan jij jouw pakketje volgen.

 


 

 

Retourneren 

Niet blij met je aankoop? Geen probleem, je kan je bestelling binnen 14 dagen in de winkel terugbrengen of het pakket per post terugsturen naar het volgende adres:

MODEZZA                                                                                                                                                 

Meiveld  161         

5501 KH VELDHOVEN


Vergeet niet de kassabon of het retourformulier bij te sluiten en vermeld hierbij je naam, adres, IBAN banrekeningnummer en telefoonnummer zodat kan worden zorggedragen voor een juiste afhandeling. Graag horen we de reden van retournering. Dit helpt ons om de kwaliteit en service te verbeteren.

Zodra wij de retourzending in goed orde hebben ontvangen, maken wij het bedrag over op het door jouw aangegeven bankrekening.

Kosten voor een retourzending zijn te allen tijde voor rekening van de klant. Modezza accepteert geen ongefrankeerde zendingen. De klant blijft verantwoordelijk voor het retourpakket totdat het bij Modezza is afgeleverd, daarom raden wij aan te versturen via een pakketzegel van Post.nl of DHL zodat de verzendstatus is te traceren. Modezza is niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte retourpakketten.

Ruilen
Wil je één of meer artikel(en) omruilen voor een andere maat, dan sturen wij je de nieuwe artikelen (mits 1 pakket) binnen Nederland graag kosteloos toe. Je kan een bestelling één keer portovrij omruilen voor een andere maat. Mocht je nog een keer willen omruilen (3e levering) dan worden er opnieuw portokosten in rekening gebracht. LET OP: bij afgeprijsde artikelen kunnen de artikelen niet portovrij worden omgeruild.

Ruilingen en retouren worden alleen geaccepteerd indien het artikel ongedragen, onbeschadigd en ongewassen wordt aangeboden, voorzien van aangehechte prijskaart en labels. Artikelen dienen in een degelijke verpakking geretourneerd te worden. Wij behouden ons het recht voor om in geval van door jou veroorzaakte schade aan geretourneerde artikelen, eventuele kosten in rekening te brengen. Denk daarbij aan gedragen kleding of kleding met haren van huisdieren, die daardoor onverkoopbaar zijn geworden.